2 Haziran 2010 Çarşamba

Aylık Tüketim Listesi [Mayıs 2010]


Alışveriş yaparken mutlaka yeni çıkmış ürünlerden de alıp denemek gibi bir huyum var. Bu huyum bazen hoşuma gidiyor bazen ise pişman oluyorum. Diyorum ki; keşke daha önce denemiş birinden sorsaydım da öyle alsaydım diye.Bu nedenle her ay sonunda burada bir tüketim beğeni listesi yapmayı düşündüm. Bu listede o ay içerisinde almış olduğum ürünlerden ilk defa denediklerimi, beğendiklerimi beğenmediklerimi aktarmaya çalışağım.

Sütaş 500 gr’lık  meyveli yoğurtlarını ilk kez denedim.  Çilek, Şeftali+Kayısı ve Orman Meyvelerinden oluşan çeşitleri bulunmakta. En çok çilekli olanını beğendim diyebilirim. Şu havalarda özellikle dondurma niyetine yenilebilir :) Aldım ve memnun kaldım.

Tat Markalı 1 litrelik Yeşil Meyve ve Sebze Suyu aldım ancak beğenmedim. Tadı hoşuma gitmedi diyebilirim. Ancak yine aynı markanın Turuncu Meyve ve Sebze Suyunu beğendim.Tavsiye ederim.

Ülker yabancı bir ortakla ONEO ismini verdiği bir sakız çıkarmış. Ürünün reklamlarında ürün içeriğinde Kalsiyum Pirofosfat  bulunduğunu bu nedenle bu sakızı çiğnediğiniz takdirde  dişlerinizin yeni fırçalandığı hissine kapılacağınız söylenmekte. Aldım çiğnedim ancak öyle bir hisse kapıldığımı söyleyemem. Bilindik sakızlarla arasında bir fark göremedim. Sadece şekli kare.

Doyum marka ton balığı alıp denedim. Fiyat olarak da diğer markalara göre cazip geldi. Tat olarak diğerledinden pek farkı yok. İdare eder diyebilirim.

Yine Derya Markalı (Bim Ürünü) Ton balığı alıp denedim. Fiyat olarak diğer markalara göre iyi idi.Tat olarak da güzeldi. Yukarıda bahsettiğim Doyum Markasına göre daha iyi idi diyebilirim.

Marmabirlik marka zeytin ezmesi denedim. Bu ilk tecrübemdi. Fena değil, ancak ekmek üstüne sürmek için bana biraz kuru geldi.

GreenWood marka( Bim Ürünü) yeşil çay aldım.Sade olanı hiç hoşuma gitmedi.İçemedim diyebilirim. Ancak nane-limonlu olanı gayet güzel.

Tahsildaroğlu lor peynirini pastorize hale getirip 500 gr’lık kaselere koymuş. Alıp denedim memnun kaldım. Hafif bir tadı var. Tavsiye ederim.

Hops marka gözlük temizleme mendili görüp denemek için aldım. Biraz ıslak mendile benziyor. Ayrıca  monitör temizliği için de kullanılabiliyormuş. Gözlük için denedim ancak öyle çok ahım şahım bir şey olmadığını anladım.Belki de bana öyle geldi. Çok sık gözlük silen biri olarak normal optiklerin verdiği mendili kullanıyorum. Bana göre ondan daha iyisi yok.

Sinbo’nun Kulak ve Burun Kıl Temizleme Cihazını aldım. Fiyat olarak çok uygun bir ürün. Gayet kullanışlı ve işinizi görüyor. Erkekler için tavsiye ederim.

Canon IXUS 95 Dijital Fotoğraf Makinesi aldım. Bu üründen de son derece memnunum. Bu ürünle ilgili daha ayrıntılı  bir içerik ekleyeceğim daha sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün bir Türkçe kullanmaya dikkat ediniz.
Yazılarda herhangi bir hata ya da yanlışlık için iletişimden irtibata geçiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...