17 Nisan 2010 Cumartesi

Acura Markası ve Uçan Alarmlı Saatler

İlginç ürünler bir çoğumuzun ilgisini çeker. İşte bu ilginç ve bir o kadar da faydalı ürünlerden biri de Flying Alarm Clock yani uçan alarmlı saat. Bu saatin alarmını kurduğunuz zaman hem alarm çalıyor hem de üzerindeki pervane saatten ayrılıp uçuyor. Alarmı susturabilmek için pervaneyi alıp mutlaka saate takmanız gerekiyor. Tabi bu işlemi yaparken mecburen uyanıyorsunuz. :)
Geçtiğimiz günlerde Gittigidiyor'dan bu üründen 1 adet satın aldım. Aldığımız ürünün markası ve modeli Acura Ac-911 Uçan Alarmlı Saat. Fiyatı ise 12.90 TL idi.
Acura markasını daha önce almış olduğum konuşan tansiyon aleti ile tanıdım. O üründen son derece memnun kaldık. Ancak bu uçan alarmlı saatin elimize geçmesi ile bazı soru işaretleri aklıma takıldı.
Ürünün kutusu ve içeriğinde kullanım kılavuzu basit geldi. Yani böyle alelade hazırlanmış gibi. Aynı zamanda kutuda "Made in China" yazıyor ki ben Acura Markasının Türk Malı olduğunu biliyorum. Burada aklıma takılan bu ürünün acaba Acura tarafından Çin'de mi üretildiği/ürettirildiği yoksa bu ürünün bir taklit/çakma mı olduğu.


Ürünle beraber gelen Garanti Belgesinde ise Satıcı Firma olarak "Sağlık Market Ürünleri ", adres olarak ise; Ankara Caddesi No:159 Sirkeci-İstanbul yazmakta.İnternet adresi olarak da www.acura.com.tr verilmiş. Ancak internet adresine girip baktığımızda firma ismi ve adresi şu şekilde:
Sağlık Market Ltd.
Dudullu Organize Sanayi Bölgesi Baraj Yolu Esenşehir Mah. Doğukan Sk. Acura Teknoloji Center No:6 Ümraniye/ISTANBUL



Gelelim ürünle ilgili görüşlerimize:
Ürün 3 parçadan oluşuyor.Pervane, top ve saat. Top pervane ile saat arasındaki bağlantıyı sağlıyor.
Ürüne genel olarak baktığımız zaman gayet şık bir ürün. Saat üzerindeki düğmeler biraz daha kaliteli olabilirdi diye düşünüyorum. Ürünün içerisinde 2 tane küçük saat pili bulunmakta. Ancak bunlar sadece saati çalıştırıyor. Alarmı çalıştırabilmek için 4 adet kalem pil takmanız gerekiyor. Ürünün kullanım kılavuzunda şarj edilebilir ve eski pilleri kullanmayınız uyarısında bulunulmuş. Eski pilleri anladım da şarj edilebilir pillerin neden kullanılamadığını anlayamadım.
Ürünün en çok hoşuma gitmeyen tarafı ise pilleri takıp çıkarmak için tornavida filan kullanmanız gerekiyor. Çünkü pil yuvasının olduğu yerdeki kapak bir vida ile saate monte edilmiş. Bunun yerine rahatlıkla açıp kapatmak için normal bir klips takılabilirdi .
Saat ayarlarını yapmak oldukça basit.
2 türlü alarm seçeneği var. Biri normal alarmı ayarladığınız saatte çalması için. Diğeri de Sz (snooze) modu. Bu modda saatin alarmı,  takip eden bir saat içerisinde her 5 dk'da bir çalıyor yani sürekli bir alarm.
Üründeki alarm sesi aşağıdaki videolarda gördüğünüz şekilde. Aslında alarm sesi olarak farklı seçenekler de sunulabilirdi.

Ürünü alırken gördüğüm fotoğraflarında cihaz üzerinde herhangi bir marka yazısı yoktu ancak bizimkinde görüldüğü üzere Acura Markası yazıyor.

Aklıma takılan başka bir husus bu saatin Acura'nın resmi sitesinde satış fiyatının 149TL+KDV olması. Biz ise bu ürünü 12.90 liraya aldık.  Bu sitede ise herhangi bir marka belirtilmemiş ama ürün fiyatı 24.90 TL. Gittigidiyor'da aynı ürünün satış fiyatları ise 12-25 TL arasında değişmekte.Yurtdışındaki bazı sitelerde de ürün fiyatı yine 15-25 lira arasında değişiyor. Arada bu kadar fiyat farkının olması da garip bir durum. Yine  ürünle ilgili  Acura'nın resmi sitesinde  ayrıntılı bir bilginin olmaması büyük bir eksiklik.

Saati aldığımız yerdeki ürünün videosu:





Bu da bizim çekmiş olduğumuz video:




Aynı üründen bir çok yerde satılmakta ancak ne yerli ne de yabancı sitelerde gördüğümüz kadarı ile bir marka belirtilmemiş.

Genel olarak toparlayacak olursak;
Ürün gayet güzel, kullanışlı ve işe yarıyor.

Bu da,  bu saatin başka bir versiyonu.

7 yorum:

  1. ürünü açtım pil taktım fakat yine de çalışmıyor pervane kısmının yanındaki düğmeye bastığımda çekmeyen radyo kanalını andıran kısa bir boğuk ses çıkıyor sonra o da duruyor. acaba birşeyleri mi yanlış yaptım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinden çok zaman geçti ama bu saat bozuldu öylece bir köşede duruyor :)

      Sil
  2. pilleri taktım pervaneyi yerşeltirdim fakat hiç bir ışık görüntü vs çıkmıyor sadece pervaneyi bastırdığğımda mavı ışık yanıyor o kadar yardım edin lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinden çok zaman geçti ama bu saat bozuldu öylece bir köşede duruyor :)

      Sil
  3. bende aldım şimdi geldi ama pervane aletten ayrılmıyor bile (: bakalım satıcı ne diyecek

    YanıtlaSil
  4. ben de netten pervaneli saat aldım. saatin kutusun da çin mali olduğu ve markasının flying olduğu yazılıydı. ikinci vbideodaki gibi çalışsa gam yemicem. alarm saati gelince 1 saniye süren bir bızt sesi ile pervaneyi yanına düşüüruyor hepsi bu. alarm esi çıkarmıyor. üstelik saat sıfırlanıyor. saatin aslında marka yazılı değil. buyuk ihtimal çakma. garanti belgesi de yok. hergünyenibirürün.com dan aldım. geri verdim. parası yatar inşallah

    YanıtlaSil

Düzgün bir Türkçe kullanmaya dikkat ediniz.
Yazılarda herhangi bir hata ya da yanlışlık için iletişimden irtibata geçiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...