26 Temmuz 2012 Perşembe

Zaden Osmanlı Şerbeti

Geçen sene ilk olarak Cappy'nin çıkarmış olduğu Ramazan Şerbetini denemiştim.Tat olarak hoşuma gitti, ancak içeriğinde şeker yerine sakkaroz-glikoz şurubu kullanılmasından dolayı daha sonraları çok fazla tükettiğim bir içecek olmadı.
Bugün ise maden suyu almak için gittiğim markette Zaden markalı Osmanlı şerbeti gözüme çarptı.Elime alıp inceleyince etiketinde büyük harflerle "Glikoz şurubu içermez.Şeker içerir" yazması ürünü hemen sepete atmama sebep oldu.


Glikoz içermemesi tercih sebebi

Bigusto firması tarafından üretilen Zaden markalı Osmanlı şerbetinin 4 çeşidi bulunmakta.Güllüsü, demirhindilisi,kızılcıklısı ve gelinciklisi.Benim tercihim gelincikliden yana oldu.
İçince tadını çok garipsemedim,hafif genizi yakıyor, hoşuma gitti.Soğuk içmekte fayda var.Kokusu da güzel.Fiyat olarak ise biraz pahalı bulduğumu söyleyebilirim.1 litresini 2.99 liradan satın aldım.Kısacası şu sıcak yaz günlerinde Kola ve türevlerine tercih edilebilecek bir içecek...

4 yorum:

  1. kardeş hangi marketten aldın acaba söyleyebilirmisin..bende gül şerbeti almak istiyorumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok Akdeniz Bölgesinde mağazaları olan Genpa'dan aldım.(www.genpamarket.com.tr)

      Ama eğer bulunduğunuz yerde Genpa yoksa üretici firmanın telefonundan yada mail adresinden nereden bulabileceğinizi sorabilirsiniz.

      Telefon:0212 451 62 63
      Mail:info@bigusto.com.tr

      Sil
  2. kardeş çok sağol.. gül gelincik demirhindi şerbetlerinden aldım.. genpa hemen bizim evin önünde varmış yaa .. walla 1 saat var iftara sabırsızlıkla bekliyorum tadı nasıl acaba .. eğer hoşuma giderse koli koli alırım .. akşama bi yorum daha yapacağım tadı konusunda... inşallah güzel çıkar.. saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ben sadece gelinciklisini denedim ve çok hoşuma gitti, diğerlerini ise henüz denemedim.
      Deneyimlerinizi paylaşırsanız memnun oluruz.

      Sil

Düzgün bir Türkçe kullanmaya dikkat ediniz.
Yazılarda herhangi bir hata ya da yanlışlık için iletişimden irtibata geçiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...