8 Ağustos 2012 Çarşamba

0216 223 00 11'den Gelen Aramalar

Bugün bu numaradan cep telefonuma bir çağrı bırakıldı. Cep telefonundan aramak istemedim, sabit hattan geri dönüş yaptım kaç defa denememe rağmen sürekli meşgul çalıyordu. Belki de sadece cep telefonundan gelen aramalar cevaplandırılıyordur.
Numarayı internetten arayınca bu numaradan bir çok kişiye çağrı bırakıldığını öğrenmiş oldum. Donanımhaber forumdaki paylaşıma   göre çağrı bırakan kişiler “Dünyanın en ince tabletine sahip olmak ister misiniz? Yanında cep telefonu da hediye ediyoruz.” diyorlarmış.

Artık bir pazarlama taktiği mi, reklam yöntemi mi yoksa sahtekarlık-dolandırıcılık mı bilemiyoruz ama bunu okuyunca bir süre önce çektiğim aşağıdaki fotoğraf aklıma geldi.

İsimsiz, cisimsiz bir afiş

Daha önce de cep telefonlarına gelen mesajlarda, fotoğraf makinesi kazandınız, bilgisayar kazandınız olayları yaşanıyor, yurtdışından atılan çağrılarla tüketiciler dolandırılıyordu.
Hâsıl-ı Kelam bilmediğiniz aşı kaşıklamayın özlü sözünü hatırlatarak bu konuyu noktalamış olalım.

1 yorum:

  1. aynen ben de bugün bu numaradan arandım ama araba kullandığım için bakamadım, cevapsız olarak kaldı. eğer dediğiniz gibi ürün pazarlama amaçlı bir aramaysa büyük ihtimal dolandırıcı olduklarını düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Düzgün bir Türkçe kullanmaya dikkat ediniz.
Yazılarda herhangi bir hata ya da yanlışlık için iletişimden irtibata geçiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...