7 Ağustos 2012 Salı

Aerocool Ae Strıkex Freezer Notebook Soğutucu [İnceleme]

Aerocool Önden Görünüm
Biraz ortam sıcaklığından biraz da bilinçsiz kullanımdan dolayı dizüstü bilgisayarımın ekran kartını  yaktım. Yeni bir ekran kartı almak yerine de 2.el bir ekran kartıyla şu an idare ediyorum ama 2.eli bile pahalıya mal oldu diyebilirim. Bu ekran kartına da bir şey olmasın diye  bir notebook soğutucusu almaya karar verdim. Aslında daha önce de kullandığım bir laptop soğutucusu vardı ama şu 5-10 liralık pek işe yaramayan cinslerdendi. Bir müddet kullandım ve bir kenara kaldırdım. İyi bir notebook soğutucu almadan önce epey araştırdım, internette kullanıcı yorumlarına baktım.İlk etapta karar kıldığım marka ZALMAN'dı. Ancak marka baya pahalıydı. Daha sonra bir arkadaş tavsiyesi üzerine Aerocool  markası üzerine yoğunlaştım. Bu markayı kullananların yorumlarına da bakınca almaya karar verdim. Bir laptop soğutucusunda olması gereken özellikleri daha önce yazmıştım. 

Aerocool Ae Strıkex Freezer'da aranılan bu özellikler bulunmakta. Ürün Tayvan Malı ve teknik özellikler şu şekilde:

Uyumluluk: 10 - 19" Notebook
Materyal: Metal ızgara, Plastik, Kauçuk
Boyutlar: 390 x 400 x 55 mm
Fan Boyutu: 200 x 200 x 20mm
Fan Hızı: 600 RPM
Gürültü Değeri : 15 dBA
Gerilim Değeri: 5V
Maksimum Hava Akışı : 57 CFM

Olumlu yönleri:
Ürün 20 cm'lik büyük ve tek  bir fana sahip. Oldukça sessiz çalışmakta. Malzeme olarak ızgara kısmı metal, ayaklarda kauçuk destekler bulunmakta ve geri kalan kısım ise plastik. Ayaklar tekerlek şeklinde yuvarlanabiliyor. 14-19 inç arasına uyumlu bir ürün. Fanın etrafında kırmızı led lambalar bulunmakta.Laptopu soğutma başarısına gelince 5-10 liralık ürünlere göre iyi olduğu söylenebilir.Fanın büyük olması etkili. Harıl harıl bir soğutma yapmıyor ama yine de etkisi var.Kurduğum programın ekran kartı sıcaklığını sağlıklı ölçüp ölçemediğinden tam emin olamadığım için rakamsal olarak bir derece farkı veremiyorum. Ama yazı yazı yazarken bile elime serinlik geldiğini söyleyebilirim.

Olumsuz Yönleri:
  • Ürün büyük olunca baya hantal duruyor. Bir de sanki benim bilgisayara göre büyük geldi gibi.Ekranım 15 inç. Ama bilgisayar soğutucunun üzerinde kayma yapabiliyor.Diz üzerinde kullanabilmek zaten mümkün değil. Sabir bir zemin üzerinde kullanmalısınız.

  • Üründe bir "açma-kapama kontrol anahtarı" olduğu yazmaktaydı ama öyle bir şey yok. Tabi bu çok da önemli ve gerekli değil.

Ürünü DARTY'den  peşin fiyatına 8 Taksitle 42.89 Liraya aldım. Araştırmalarıma göre en uygun yer burasıydı. Teslimatta herhangi bir sıkıntı yaşamadım.2 Yıl Garanti Süresi bulunmakta. Almak isteyenlere tavsiye edebilirim.
Ürüne ait resimleri ve videoyu aşağıda inceleyebilirsiniz.


Ürüne Ait Resimler

Paket Ön Görünüm



Paket Arka Görünüm


 Ön Taraftan Görünüm   


Arka Taraftan Görünüm
Kauçuk destekli ayaklar tekerler şeklinde
Fanın etrafında kırmızı led lambalar bulunmakta

 Videoda çok sesli çalışıyor gibi gözükmekte ama bu tutuştan kaynaklanıyor.Sabit bilgisayar altındaki iken sesi hissetmiyorsunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün bir Türkçe kullanmaya dikkat ediniz.
Yazılarda herhangi bir hata ya da yanlışlık için iletişimden irtibata geçiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...