11 Ağustos 2012 Cumartesi

Zizigo.com Alışveriş Deneyimi


Son zamanlarda sizin de dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama ayakkabı satan sitelerin reklamlarında bir artış söz konusu. Daha çok adsense reklamlarında gördüğüm bu siteler adeta birbirleriyle yarış halindeler. İnternet üzerinden ayakkabı satan site olarak ilk pabbuc.com’u tanımış ve o zaman ayakkabı denenerek alınmalı düşüncesiyle “İnternetten de ayakkabı alınmaz ki” demiştim.
Bir çok sitenin koşulsuz ve hatta kargo ücretini de kendilerince karşılanarak iade fırsatı sunması, internetten ayakkabı da alınabilir düşüncesine beni sevk etti.
İnternet üzerinden ilk ayakkabı alışverişimi ise geçtiğimiz günlerde zizigo.com’dan yaptım. Zizigo’yu tercih etme sebeplerime gelince; birincisi bir tanıdığımın buradan alışveriş yapması. Bu tanıdığım Zizigo’dan bir ayakkabı aldı ancak gelen ayakkabı ayağına uymadı.Müşteri hizmetleri ile görüşme sonrasında ayakkabıyı kargo ücreti Zizigo tarafından karşılanmak üzere iade etti ve çok kısa bir süre sonra da ücreti geri iade edildi.Bu süreçte herhangi bir aksaklık görmememden dolayı Zizigo tercih nedenim oldu.
İkinci tercih nedenim ise İş Bankası internet şubesinin Zizigo alışverişleri için sunduğu %20’lik indirim fırsatı sunmasıydı.  Bu fırsattan sonra hemen siteye üye olup ayakkabı bakınmaya başladım. İhtiyacım olan günlük bir ayakkabıydı ancak beğendiğim modellerin hepsinin bana uygun numarası kalmamıştı. Ama indirim fırsatını kaçırmayım diye klasik bir ayakkabı da karar kıldım. Fiyatı 94.77 lira olan  Best Walk marka ayakkabıyı %20 indirim sonrası peşin fiyatına 3 taksitle ve kargo ücretsiz olarak 75,82 liraya aldım.

Best Walk

Bu alışveriş sonrası ise siteye üye olanlara 20 liralık hediye çekinin yüklendiğini görünce dayanamayıp bunu da kullanayım diyerekten 2 tane daha ayakkabı siparişi verdim. Bu 2 ayakkabı ise No Fear marka. Birisi 64.90 Liraya satılan Tımberland Tarzı  bir ayakkabı, diğeri ise 50,00 liradan satılan spor tarz günlük bir ayakkabı. Toplamda 114,90 lira olan 2 ayakkabıyı 20,00 liralık indirim çeki kullanılması sonucunda 94,90 liraya almış oldum. Ve yine peşin fiyatına 3 taksit imkanı ile. Siparişlerim Yurtiçi kargoyla 1 gün sonra elime ulaştı.



No Fear 65 Tim



No Fear


Ayakkabıların hepsi sitede yazılan özelliklere uygun geldi ve hepsi de ayağıma uydu. Ancak bu yazıyı yazarken ilk beğenip de numarası kalmamış dediğim ayakkabıların uyan numaralarının tekrar stoklara girdiğini gördüm. Keşke biraz bekleseymişim. Kısmet, ne yaparsınız. Ayakkabıları giydiğim için değiştirme şansım da kalmadı. Zizigo 365 gün ücretsiz iade imkanı tanımakta ama bunun için ayakkabının kullanılmamış olması şartını koşuyor. Tabi olması gereken de bu. Eğer sizin de beğendiğiniz bir ayakkabının numarası yoksa müşteri hizmetlerine daha sonra stoklara girip girmeyeceğini sorun derim.
Zizigo’nun site olarak tasarımı iyi ve kullanışlı. Neyin nerde olduğu belli ve görsel olarak göze hitap ediyor. Ancak hesabım kısmında tarihsel olarak satın alınan ürünlerin gösterilmesi iyi olacaktır diye düşünüyorum. Sipariş kısmında satın alınan
ürünler gösteriliyor ancak burada sadece ürünün adı yazıyor ve herhangi bir linkle yönlendirme yok.
Çok ayrıntılı karşılaştırma imkanım olmadı ama Zizigo’nun  ürün çeşitliliği de fevkalade diyebiliriz.
Ayrıca Markafoni’ye bağlı bir şirket olması tüketici açısından güvenirlilik teşkil etmekte.
Satın aldığım ayakkabılara dönecek olursak; onlar için ayrıca bir yazı düşünüyorum. Tabi ürünün kalitesini ortaya koymak için zamana da ihtiyaç var.
Satın almış olduğum Best Walk ve No Fear marka ayakkabılar hakkında da olumlu veya olumsuz görüşlerim için takipte olunuz.
Sonuç itibariyle Zizigo’daki ilk alışveriş deneyimimden memnunum. Yorumlarınızla siz de kendi deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz.

Bu arada Zizigo, gönderdiği paketlerin içerisinde 75 TL ve üzeri alışverişlerde geçerli olmak üzere 2 adet 10 TL değerinde hediye kupon göndermiş. Kendim kullanmayacağım için bunları hediye etmeyi düşünüyorum. İletişimden irtibata geçerseniz kupon kodlarını gönderebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün bir Türkçe kullanmaya dikkat ediniz.
Yazılarda herhangi bir hata ya da yanlışlık için iletişimden irtibata geçiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...