11 Ağustos 2012 Cumartesi

Table Mate II Masa-Pratik Laptop Sehpası(Masası) [İnceleme]

Table Mate II-Ön Görünüm
Gün içerisinde epey bir zaman bilgisayar karşısında vaktimin geçmesinden dolayı omuz ve bel bölgemde ağrı meydana geliyor.Tabi bunda neye oturduğunuz da önemli.Ben ne sandalye ne de koltuk üzerinde tam bir rahatlık sağlayamıyorum. Bu nedenle eve gelince  kanepeye oturup sırtımı tam dayayarak ekran karşısına geçmek en iyi seçenek oluyor. Ama bunun için de kullanışlı  bir laptop sehpası yada masasına ihtiyaç duyuyorsunuz. Bu nedenle bir laptop masası almaya karar verdim. (Bu arada hâla laptop sehpası ve masası arasındaki farkı anlayabilmiş değilim.Ben laptop masası kavramını kullanmayı tercih ediyorum) 
Aklımdan geçen aşağıdaki ilk resimde gördüğünüz şekliyle bir laptop masasıydı. Çok kısa süre de olsa bu tip bir laptop masasını deneme imkanı bulmuş ve gayet kullanışlı olduğuna da kanaat getirmiştim. Ancak ekonomi yapayım diyerekten böyle bir masa almak yerine daha basit ve fiyat olarak daha uygun bir masada karar kıldım. Ancak pişman oldum.
Kullanışlı Bir Laptop Masası


Gittigidiyor'dan 19.70+Kargo ücretine satın aldığım Table Mate II aslında sadece laptop masası değil çok amaçlı, fonksiyonel bir masa.
Ürün 4 parçadan oluşuyor. 2 Ayak, Üst Tabla ve tabla ile ayakları tutan kısım.Kutusunda herhangi bir firma bilgisi geçmiyor.Muhtemelen Çin Malı. Özellikleri şu şekilde:

Üst tablanın boyutu: 40 cm x 52 cm
Polypropylene üst tabla
Boyanmış çelik taban
Altı boyda ayarlanılabilirlik
Yatay açı ayarı; 2 açı aşağı 1 açı yukarı
Yarım ve tam katlanma özelliği
Ayaklar araındaki mesafe: 48 cm
Bunun yanı sıra ürün  As seen on TV ürünü. Yani televizyonda görüldüğü gibi. Satılan yerlerdeki resim ve bilgilere bakınca sanki teknolojinin son harikasını alıyormuş gibi bir hisse kapılabilme ihtimali var.

Benim bu ürün hakkındaki yorumuma gelecek olursak:
Bu ürünü eğer benim gibi Laptop için alacaksanız kesinlikle almamanızı tavsiye ederim.Çünkü görüldüğü gibi değil. Üst tabla çok hafif ve bilgisayarı koyunca habire sallanıp duruyor ve bu rahatsızlık verici. Bacak kısmının da çok sağlam olduğu söylenemez. 
Reklamlarına bakılınca üzerinde yemek yenilebildiği filan yazıyor.Henüz denemedim ama yemek yemeye de pek uygun olduğunu düşünmüyorum.
Bu masa sadece küçük çocuklar için bir oyun masası olarak alınabilir.Ya da üzerine fazla ağırlık koymamak şartıyla  çerez yiyip, çay içilebilir :)

Ürüne Ait Resimler
Tam da resimde görüldüğü gibi çocuklar için aslında :)
Ürün kutusundan bir kesit
Yandan Görünüm
Önden Görünüm
Arka Görünüm
Tersten Görünüm. Tabla Altından Ayarlama Seçeneği Bulunmakta.
Ayarlama Burada Daha Net Gözükmekte
Ayakları yükseltip alçaltmak için 6 Adet Yer Mevcut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün bir Türkçe kullanmaya dikkat ediniz.
Yazılarda herhangi bir hata ya da yanlışlık için iletişimden irtibata geçiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...