5 Ağustos 2012 Pazar

AVEC-1807 Kitap Okuma Lambası [İnceleme]

Akşamları yatmadan önce yatakta kitap okumak güzel oluyor. Ancak kitap okurken uykunun gelmesi sonrasında her defasında yataktan kalkıp ışığı söndürmek hem zor oluyor hem de o tatlı uykunun dağılmasına neden olabiliyor. Yatağın yanı başındaki masa lambasının ışığı ise fazla gelebiliyor.İşte bu nedenle bir süredir portatif bir şeyler aramaktaydım. 



Karşıma ilk çıkan kitap üzerinde sayfanın üzerine konulabilen kitap lambalarıydı. Görünümü hoş, güzel bir şeye benziyordu, ancak bazı yerlerdeki okuduğum yorumlarda çok da tavsiye edilmediğini görünce almaktan vazgeçtim.Zira kitap boyutları farklı olabiliyor ve bu ürünün boyutu standart bir roman sayfasına denk gelebilecek şekilde. Ayrıca kitap okurken sürekli onu tutmak da ayrı bir meşakkat olsa gerek. Daha sonra bir kırtasiyede karşıma mandallı ledli kitap okuma lambası çıktı. AVEC AV-1807 markalı bu ürünü hiç düşünmeden aldım.Hemen yanında yukarıda bahsettiğim yine aynı marka sayfanın üzerine konulabilen tipte lamba vardı.

Ortam ışığı yanıkken lambanın durumu


Satın aldığım ürüne gelecek olursak; lamba ışığı ledli ve 2 adet CR1220 pil ile çalışmakta.Mandalı bulunuyor ve bu sayede kullanımı oldukça kolay.Ayrıca gövdesinin esnek olması istediğiniz şekli vermenize yardımcı oluyor. Ürün Çin malı ve ithal edilmiş. Ben 5 liraya aldım, internette de 5-9 lira arasında satılmakta.

Ortam ışığı kapalı, led lamba açık.Gayet rahat okunabilmekte
Şu haliyle de iş görüyor ama ledler biraz daha kuvvetli olsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Bu yazıyı yazarken aynı lambanın büyüteçlisini gördüm , satın alacak olanlar onu da gözden geçirebilirler. Herkese iyi okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün bir Türkçe kullanmaya dikkat ediniz.
Yazılarda herhangi bir hata ya da yanlışlık için iletişimden irtibata geçiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...